مرفاوی: یزدانی بازیکن استقلال بود نه محمود فکری/ دغدغه‌مان برگزاری بازی‌های برون مرزی است

مرفاوی: یزدانی بازیکن استقلال بود نه محمود فکری/ دغدغه‌مان برگزاری بازی‌های برون مرزی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال جوانان تأکید کرد، مثل همه تیم‌های رده ملی دغدغه تیم تحت هدایت او هم برگزاری بازی‌های برون مرزی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، صمد مرفاوی درباره وضعیت تیم فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: از حدود سه هفته پیش کار استعدادیابی در بخش جوانان را آغاز کردیم و تست گرفتیم. در بخش استعدادیابی یکسری از بازیکنان را پیدا کردیم، از یکسری دیگر با توجه به سوابق حضورشان در تیم جوانان شناخت داشتیم و از برخی بازیکنان نیز که تجربه بازی در لیگ برتر و دسته اول داشتند، دعوت کردیم. استعدادیابی در دو گروه 30 نفره در سه روز برگزار شد. با جمع‌بندی انجام شده، 31 بازیکن به اردوی تیم جوانان دعوت شدند که قرار است از هفدهم تا بیست‌وهفتم تیر ماه برگزار شود. تا الان بحث شناسایی بازیکنان را برنامه‌ریزی کرده بودیم و قرار است از این پس کارمان را برای مسابقات کافا و مقدماتی بازی‌های جوانان آعاز کنیم.

وی در ادامه افزود: در کنار این موضوعات، تیم ب را تشکیل دادیم تا از نفراتی که توانمند هستند و می‌توانند جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان رده الف باشند، استفاده کنیم. این کار باعث می‌شود همیشه بازیکنان آماده و سرحال باشند. دغدغه همه تیم‌های رده ملی ما برگزاری بازی‌های برون مرزی است، چون هر چقدر بازی‌های برون مرزی داشته باشیم، خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با توجه به حضورم در تیم جوانان خیلی به استقلال توجهی ندارم و از دور از طریق دوستان و رسانه‌ها اخبارش را می‌شنوم. هنوز چیزی مشخص نیست که بخواهیم اظهارنظر کنیم.

مرفاوی در واکنش به اظهارات سیاوش یزدانی که گفته بود در زمان سرمربیگری محمود فکری در استقلال دوست نداشت برای این تیم بازی کند، گفت: بازیکن تعهد دارد که برای باشگاهش بازی کند. اگر این بازیکن (یزدانی) گفته که بازی نمی‌کرده، اشتباه کرده است. او بازیکن فکری نبود، بازیکن استقلال بود و درست و منطقی حرف نزد. دو فصل پیش که در استقلال بودم نشنیدم و ندیدم که بازیکنی نخواهد بازی کند.

۴۱۵۴