محمد نادری و استقلال؛ در انتظار تصمیم نهایی ساپینتو

محمد نادری و استقلال؛ در انتظار تصمیم نهایی ساپینتو

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت محمد نادری و استقلال هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد با توجه به تمدید با مدافعان، جذب نادری در اولویت مدیران باشگاه نباشد.

به گزارش فوتبالی، از چندی پیش اخباری مبنی بر احتمال جذب محمد نادری توسط استقلال منتشر شد که البته سقوط تیم نادری در لیگ ترکیه به دسته یک و ابراز علاقه او به حضور مجدد در استقلال، به گمانه‌زنی‌ها رنگ و بوی جدی‌تری بخشید اما با توجه به حفظ روزبه چشمی و رافائل سیلوا و بازگشت محمدحسین مرادمند و همچنین تلاش برای حفظ عارف غلامی، به نظر می‌رسد اولویت مدیران استقلال فعلا جذب محمد نادری نباشد.

البته مدیران استقلال یکبار با نادری تماس گرفته‌اند اما بعد از آن تماس دیگر پیگیری خاصی از سوی باشگاه انجام نشده است. محمد نادری بازیکن تک پسته نیست و قابلیت بازی در چند پست را دارد و به نظر می‌رسد که می‌تواند به استقلال برای حضور قدرتمندتر در لیگ بیست و دوم کمک زیادی کند.

باید منتظر ماند و دید که تصمیم مدیران استقلال و در راس آنان ریکاردو ساپینتو درباره محمد نادری چه خواهد بود و آیا او دوباره آبی‌پوش خواهد شد یا نه. قرارداد او با تیمش در ترکیه به پایان رسیده و نادری همچنان منتظر تماس مدیران باشگاه استقلال است.

4344