عکسی از اریکسن که به زودی در منچستر یونایتد اتفاق می‌افتد

عکسی از اریکسن که به زودی در منچستر یونایتد اتفاق می‌افتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن در آستانه انتقال رسمی به منچستر یونایتد قرار دارد و اخبار حاکی از آن است که این بازیکن دانمارکی با شیاطین سرخ به توافق رسیده است و دیگر فاصله ای تا پیوستن به جمع شاگردان اریک تن هاگ ندارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که شیاطین سرخ فعالیت خود را در این تابستان آغاز کرده اند و در حال جذب بازیکن در این پنجره نقل و انتقالاتی هستند و کریستین اریکسن یکی از گزینه هایی است که در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد در این تابستان است.

پیش‌تر یک قاب مشترک میان اریک تن هاگ و کریستین اریکسن شکل گرفته است بود و این قاب مربوط به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 بود. جایی که اریک تن هاگ سرمربی آژاکس بود و کریستین اریکسن در تاتنهام توپ می زد. در آن بازی ها در مجموع این تاتنهام بود که توانست آژاکس را شکست دهد و راهی فینال شود. در آن بازی هنگامی که اریکسن تعویض می شود، تن هاگ با او به نوعی خوش و بش کرد.

البته بازی برگشت آژاکس و تاتنهام تبدیل به یک بازی ویژه شد چرا که در ابتدا آژاکس با دو گل پیش افتاد اما در نهایت تاتنهام توانست سه گل بزند و آژاکس را شکست دهد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018/19 شود؛ جایی که به لیورپول شکست خورد.

1470