مودریچ: نمی‌خواهیم امباپه را برای رد پیشنهاد رئال مادرید، دار بزنیم

مودریچ: نمی‌خواهیم امباپه را برای رد پیشنهاد رئال مادرید، دار بزنیم

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید می‌گوید که هیچ دلیلی برای بی احترامی کردن به کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن نمی‌بیند. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته، کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد. پرز از چند سال قبل به دنبال جذب امباپه بود و حتی در تابستان 2021 نیز پیشنهاد 180 میلیون یورویی برای پاریسن ژرمن ارسال کرد که با مخالفت الخلیفی روبرو شد. 

به نقل از سایت گل، لوکا مودریچ در مصاحبه‌ای با Sportske گفت: "امباپه تصمیمش را گرفت و این حق او بود و حالا باید با این تصمیمش زندگی کند. هیچ چیزی عوض نشده. بله ما فکر می‌کردیم که او به رئال مادرید می‌آید، اما در نهایت شرایط طور دیگری رقم خورد و حالا قرار نیست او را به خاطر این کار دار بزنیم. امباپه یک بازیکن فوق العاده است، اما همیشه گفته‌ام که هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از باشگاه نیست. رئال بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست."

4416