تمجید اسطوره سیتی از ستاره سابق لیورپول: او می‌تواند برنده توپ طلا شود

تمجید اسطوره سیتی از ستاره سابق لیورپول: او می‌تواند برنده توپ طلا شود

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی توره ستاره سابق ساحل عاجی منچسترسیتی و بارسلونا معتقد است که روزهای روشنی در انتظار سادیو مانه در بایرن مونیخ می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی،  سادیو مانه ستاره سنگالی فصل گذشته لیورپول با رقم 32 میلیون پوند + 9 میلیون پوند پاداش به بایرن مونیخ پیوست تا ماجراجویی جدیدی در زندگی‌اش آغاز کند. این وینگر 30 ساله تنها دوازده ماه از قراردادش با لیورپول باقی مانده بود و در همین میان، بایرن مونیخ از فرصت استفاده کرد تا او را به آلیانز آرنا ببرد. مانه در دوران حضورش در مرسی ساید، موفق به قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام حذفی و جام اتحادیه شد. 

به نقل از سایت آ اس، یحیی توره در مصاحبه‌ای با RFI گفت: "مانه از یک باشگاه سطح بالا به باشگاه سطح بالای دیگری پیوست و سپس باید خودش را برای جام جهانی 2022 قطر آماده کند. سادیو مانه عطش همیشگی‌اش را برای پیروزی حفظ کرده و در هر فصل فقط تعداد کمی بازی از دست می‌دهد. خیلی کم مصدوم می‌شود، چون از نظر فیزیکی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد. او انسان خوبی است و شخصاً او را می‌شناسم. برای سادیو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم جام جهانی برای او تورنمنت خوبی باشد و بتواند روزی برنده توپ طلا شود."

4416