کارگرجم: مدیران استقلال بابت ریال به ریال پول مردم باید جوابگو باشند/ پرسپولیس پول هوادارش را درست خرج کرد

کارگرجم: مدیران استقلال بابت ریال به ریال پول مردم باید جوابگو باشند/ پرسپولیس پول هوادارش را درست خرج کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال گفت: بابت ریال به ریال پول‌هایی که در حال هزینه کردن برای استقلال هستید به این مردم مدیون خواهید بود، پس مراقب باشید چه نفراتی را به استقلال می‌آورید.

به گزارش فوتبالی، اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، با اشاره به شرایط این روزهای تیم قهرمان فصل گذشته در فصل نقل و انتقالات هشدارهایی را به مدیران باشگاه استقلال داد و اظهاراتی را در همین ارتباط مطرح کرد.

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟

متاسفانه خبر خوبی به دستمان نمیرسد. همه تیم‌ها بازیکنان اسمی جذب می‌کنند ولی استقلال هنوز نتوانسته کاری در این زمینه انجام بدهد. همه در حال تمدید کردن بازیکنان خوبشان هستند استقلال خوب‌هایش را یکی بعد از دیگری از دست می‌دهد. مدیران استقلال باید به فکر عاقبت کارشان هم باشند.

چطور؟

ظاهراً امسال پرسپولیس خیلی خوب یارگیری کرده و توانسته از بابت پولی که از بازار سهام به حسابش ریخته شده به شکل شایسته ای استفاده کند. آنها پول خرج می‌کنند و البته بازیکنان خوب هم می‌گیرند. یک عده هم ایراد گرفتند که چرا پول خرج می‌کنند. وقتی مردم دوست دارند بازیکن خوب به تیم شان بیاید چه اشکالی دارد که بابتش پول خوب هم بدهند؟ این دو تیم، عشق مردم تهران و خیلی از شهرهای ایران هستند. بنابراین هزینه کردن برایشان باید طوری باشد که مردم راضی باشند.

به نظر شما مردم از وضعیت یارگیری تیم استقلال رضایت دارند؟

این را باید خود مردم بگویند! ولی آنچه در کوچه و خیابان از زبان هواداران استقلال می‌شنویم این است که آنها بابت پولی که امروز در حساب استقلال ریخته شده و از آن خرج می‌کنند راضی نیستند. مردم می‌گویند ما سهام خریدیم که باشگاه از نظر مالی وضعیتش خوب بشود. اما مدیران استقلال یا بازیکن نمی‌خرند یا جوانان کم تجربه جذب کردند یا رفتند بازیکنانی را جذب کرده‌اند که چند سال پیش از استقلال رفتند و حالا بعد از سالها با چند برابر قیمت برگشته‌اند! باید بابت این وضعیت به مدیران استقلال هشدار داد.

کدام وضعیت؟

اینکه اگر نتوانند در طول فصل رضایت مردم را با نتایج تیم جلب کنند بابت ریال به ریال این پول‌ها مدیون همه مردم خواهند شد. همه آنهایی که از ۱۰ هزار تومان تا هرچقدر سهام خریدند تا ۳۰۰ و خرده ای میلیارد پول جمع شود و به حساب باشگاه استقلال برود. درست است که مدیریت سال گذشته استقلال خوب بود اما فصل نقل و انتقالات هم کم از فصل فوتبال نیست.

به نظر شما استقلال با وجود قهرمان شدن در فصل گذشته تا چه اندازه نیاز به جذب بازیکن داشت؟

هر تیمی‌بسته به شرایط فصل قبل خودش یارگیری می‌کند. یک تیم، نفر زیاد لازم دارد و یک تیم کمتر. ولی وقتی از تیم قهرمان بازیکن کم میشود و بازیکنی در اندازه قبلی‌ها جایگزین نمی‌شود این نگران کننده است. تجربه ثابت می‌کند هر زمان تیم بد بسته شود بد هم نتیجه می‌گیرد. آن وقت سرشکستگی و خجالت نتایج ضعیف استقلال برای هواداران می‌ماند و دوستان از باشگاه می‌روند. آنهایی که امروز در استقلال کاره ایی هستند لااقل طوری مدیریت کنند که فردا مدیون این هواداران نشوند.

1470