تمایل لوکاکو به حضور دوستش در سن‌سیرو/ بررسی سه مانع سر راه میلانی شدن زیاش

تمایل لوکاکو به حضور دوستش در سن‌سیرو/ بررسی سه مانع سر راه میلانی شدن زیاش

پایگاه خبری فوتبالی - منابع و نشریات مختلف ایتالیایی در شماره‌های روزهای اخیر خود به حواشی انتقال احتمالی حکیم زیاش به میلان پرداخته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی کوریره دلا سرا، حکیم زیاش و روملو لوکاکو دو دوست بسیار نزدیک یکدیگر هستند و در حالی که مهاجم ملی‌پوش بلژیکی در آستانه بازگشت قرضی از چلسی به اینتر قرار داشت، دوست خود را تشویق کرده است که به باشگاه میلان بپیوندد و با زندگی در یک شهر و بازی برای تیم‌های رقیب، دربی دلامادونینا را روبه‌روی یکدیگر تجربه کنند.

حکیم زیاش از انتقال به میلان استقبال کرده است اما طرفین همگی نیاز به رسیدن به توافق بر روی تمامی جزئیات دارند.

نخستین مانع، دستمزد 5.8 میلیون یورویی حکیم زیاش به ازای هر فصل می‌باشد. حق رشد و مقدار و اندازه پاداش‌های احتمالی بدین معناست که روسونری می‌تواند بر سر دستمزد مورد نظر حکیم زیاش با این بازیکن مراکشی به توافق برسد.

مانع دوم، در رابطه با فرمول انجام این انتقال می‌باشد؛ هر چند که در حال حاضر انتقال قرضی همراه با بند خرید اجباری و دائمی، منطقی‌ترین فرمول به نظر می‌رسد.

مانع سوم و پایانی، مبلغی است که مديريت باشگاه میلان برای فعال‌سازی بند خرید دائمی در اختیار خواهد داشت، یک مشکل اساسی است که نیاز به بحث و مذاکره دارد.

پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد میلان در تلاش برای حل این موانع هستند و بر روی تشویق و اصرارهای روملو لوکاکو نیز حساب باز کرده‌اند؛ بازیکنی که تمایل دارد دربی دلامادونینا را با دوست نزدیک خود در تیم‌های رقیب آبی و مشکی پوش اینتر و قرمز و مشکی پوش میلان تجربه کند.

9404