اولین روز مطهری در مقام سرمربی؛ شکنجه به سبک حمید!

اولین روز مطهری در مقام سرمربی؛ شکنجه به سبک حمید!

پایگاه خبری فوتبالی- حمید مطهری در اولین روز کاری‌اش در مقام سرمربی نشان داد که به عنوان نفر اول، چقدر به نظم و دیسپیلین اهمیت می‌دهد

به گزارش فوتبالی، تمرینات پیش فصل نساجی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در حالی چهارشنبه آغاز شد که حمید مطهری از جواد منافی و بهزاد نوشادی مربی بدنساز فصل گذشته استقلال به عنوان دستیارانش استفاده کرده تا آنها در اولین تجربه سرمربیگری مربی سابق پرسپولیس به او کمک کنند.

مطهری در اولین جلسه تمرینی نساجی برای فصل جدید، حتی یک لحظه هم ترین را رها نکرد و بر کار بازیکنان تیمش نظارت ویژه‌ای داشت تا نشان دهد بر خلاف بسیاری از سرمربیان لیگ برتری که ترجیح می‎‌دهند روی نیمکت نشسته و برگزاری تمرینات را به دستیاران خود بسپارند، او ترجیح می‌دهد خودش نقش اول تمرینات را به عهده بگیرد.

در شرایطی که گرمای شدید تهران، سختی تمرینات بدنسازی را بیشتر کرده بود، حمید مطهری تاکید ویژه‌ای روی انجام کامل آیتم‌های تمرینات بدنسازی داشت. در بخشی از تمرینات چند بازیکن نساجی قصد داشتند به نوعی از زیر تمرین در بروند اما مطهری و منافی، به این بازیکنان تذکر دادند و اجازه ندادند که کسی، تمرین را بپیچاند!

باید منتظر ماند و دید مطهری می‌‎تواند با تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آورده، در اولین تجربه سرمربیگری‌اش عملکرد خوبی داشته باشد یا نه.

7655