عکس؛ تجدید دیدار اسطوره‌های بارسلونا، رئال مادرید و میلان

عکس؛ تجدید دیدار اسطوره‌های بارسلونا، رئال مادرید و میلان

پایگاه خبری فوتبالی - ستارگان تیم ملی برزیل در زمان قهرمانی جام جهانی 2002 ، پس از 20 سال در روز پنجشنبه 30 ژوئن 2022 دور هم جمع شدند تا بیستمین سالگرد این قهرمانی را جشن بگیرند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل با هدایت اسکولاری توانست آلمان را با نتیجه دو بر صفر با دبل رونالدو شکست بدهد تا برای پنجمین بار در تاریخش در مسابقات کره و ژاپن به قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند. برخی از ستارگان سرشناس آن دوران شامل رونالدو و ریوالدو تصاویری از حضور خودشان در مراسم  تجدید دیدار منتشر کردند. رونالدو نازاریو ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا در مسابقات جام جهانی 2002 با هشت گل درخشید و بهترین گلزن مسابقات شد. ریوالدو ستاره سابق بارسلونا نیز نقش مهمی داشت در حالی که رونالدینیو جوان به پدیده مسابقات تبدیل شد تا کمی بعد راه حضور در بارسلونا را در پیش بگیرد. کافو اسطوره باشگاه میلان و یکی از بهترین دفاع راست های تاریخ فوتبال، کاپیتان آن تیم بود که در مراسم روز پنجشنبه برای یک بار دیگر جام را در دست گرفت.

برزیل در مسابقات قطر تلاش خواهد بود تا به سلطه اروپایی ها بر جام جهانی در چهار دوره اخیر پایان ببخشد و بتواند پس از 20 سال برای یک بار دیگر قهرمان جام جهانی شود.

4125