سوال روز/ ایران- اروگوئه در اتریش برگزار می‌شود؟

سوال روز/ ایران- اروگوئه در اتریش برگزار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازی تدارکاتی ایران- اروگوئه نهایی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، یک خبرنگار اهل اروگوئه در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که تیم ملی فوتبال این کشور در ماه سپتامبر در شهر وین اتریش دو بازی دوستانه مقابل تیم‌‌های ملی ایران و قطر برگزار خواهد کرد.

این خبرنگار اعلام کرده است تیم ملی اروگوئه روز 23 سپتامبر (یکم مهر) به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت و چهار روز بعد هم با قطر میزبان جام جهانی 2022 مصاف خواهد داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال که در برنامه ورزشگاه شبکه 5 سیما حضور پیدا کرده بود، به بحث برگزاری بازی تدارکاتی ایران و اروگوئه در اتریش پیش از جام جهانی فوتبال واکنش نشان داد و  گفت هنوز قرارداد رسمی به امضا نرسیده است.

حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال درخصوص این موضوع گفت:" منبع این خبر رسانه های خارجی هستند. درمورد هیچ تیمی اظهار نظر نمی‌کنم.4-3گزینه داریم اما تا زمان قطعی شدن اسامی تیم‌ها را اعلام نمی‌کنیم. با اتریش هم نمی‌توانیم بازی کنیم اما برای محل اردو 3 گزینه اروپایی داریم که هر کدام بهتر بود، آن را انتخاب خواهیم کرد."

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: "در فیفادی قبلی هم با اروگوئه تا مراحل نهایی پیش رفتیم اما به دلیل مسائل پیش آمده نتوانستیم. زیرا قرار بود به کانادا برویم و سپس به این کشور برویم که نشد."

تیم ملی تا امروز تنها یک بازی تدارکاتی برای حضور در جام جهانی 2022 مقابل الجزایر در کشور قطر داشته و این روند نگران‌کننده به نظر می‌رسد، حال طبق ادعای دبیرکل فدراسیون فوتبال مدیران این فدراسیون به دنبال نهایی کردن دو یا سه بازی تدارکاتی برای آماده سازی تیم ملی هستند که باید منتظر ماند و دید وعده آنها عملیاتی خواهد شد یا نه.

7655