پیش بازی دیدار تیم ملی و اروگوئه/ اولین آزمون جدی کی‌روش

پیش بازی دیدار تیم ملی و اروگوئه/ اولین آزمون جدی کی‌روش

پایگاه خبری فوتبالی- اولین نبرد دوستانه تیم ملی ایران با سرمربی جدید، فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20:30 فردا، جمعه اول مهر، در نخستین دیدار دوستانه خود در اردوی تدارکاتی اتریش به مصاف اروگوئه می‌رود، تیمی که تمام ستاره‌های خود را برای رویارویی با شاگردان کارلوس کی‌روش در ورزشگاه NV Arena به صف کرده است.

مصاف با اروگوئه، نخستین آزمون کارلوس کی‌روش در بازگشت مجدد روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است، مرد پرتغالی در بازگشت مجدد به فوتبال ایران، چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش گذاشته و در همان نخستین دیدار خود با رسانه‌ها اعلام کرد هیچ جنگی با آن‌ها ندارد و روی اتحاد و همدلی برای موفقیت در جام جهانی قطر تاکید ویژ ای داشت.

بازی ایران- اروگوئه یک نبرد تماشایی بین دو تیم پرانگیزه خواهد بود. یک طرف این جدال، اروگوئه با چند ستاره بزرگ و یک سابقه طولانی در جام جهانی ایستاده و طرف دیگر، ایران است که می‌خواهد پس از بازگشت کی‌روش به یکی از تیم‌های غافلگیرکننده این دوره جام تبدیل شود.

ایران و اروگوئه تا امروز فقط یک بار روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند، این مسابقه در فینال تورنمنت کارلزبرگ در کشور هنگ‌کنگ برگزار شد. از زمان برگزاری این مسابقه 19 سال سپری شده است. تنها گل ایران در این نبرد را علی سامره به ثمر رساند. این بازی که حتما باید یک تیم برنده‌اش می‌شد به ضربات پنالتی رفت و در پنالتی‌ها این اروگوئه بود که توانست تیم ملی ایران را شکست بدهد. تا امروز این تنها برخورد تاریخ دو تیم بوده و به زودی یک مسابقه جدید به این فهرست اضافه خواهد شد.

ادینسون کاوانی مهاجم تیم ملی اروگوئه بزرگترین غایب این بازی خواهد بود این غیبت به حضور کاوانی در تیم والنسیا اسپانیا و توافق او و مربی باشگاه با تیم ملی اروگوئه بر می‌گردد.

در آن طرف میدان احمد نوراللهی که به تازگی به اردوی تیم ملی اضافه شده است به همراه رامین رضاییان و امید نورافکن 3 غایب این بازی خواهند بود.

7655