تذکر مسی به هافبک اتلتیکو به خاطر استوری‌هایش!

تذکر مسی به هافبک اتلتیکو به خاطر استوری‌هایش!

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو دی پل هافبک اتلتیکو مادرید رابطه عاشقانه ای را با تینی استوسل خواننده آرژانتینی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، دی پل برای جشن تولد مسی به همراه تینی به ایبیزا سفر کرد و مثل بسیاری از هموطنانش از حضور در جشن تولد لئو لذت برد. حالا رودریگو لوسیچ خبرنگار آرزژانتینی مدعی شده است که مسی در مورد رابطه عاشقانه دی پل به او توصیه های جالبی داشته است. این خبرنگار گفت:" مسی و یک بازیکن دیگر با دی پل صحبت کردند و از او خواستند تا هیاهوی رسانه ای را پایین بیاورد و کمتر در مرکز توجه باشد. از او خواستند که کمی جنجال رسانه ای ناشی از رابطه شخصیش را پایین بیاورد چرا که این ماجرا  به سود تیم ملی آرژانتین نیست و کادر فنی تیم و بازیکنانش هم از این ماجرا راضی نیستند."

به گفته این خبرنگار، سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید نیز به دی پل تذکر داده است:"سیمئونه از این شرایط راضی نیست. در حقیقت دی پل تصاویر زیادی از خودش و تینی منتشر می کند. آنها مدام با هم استوری می گذارند و سرمربی اتلتیکو ترجیح می دهد که این بازیکن کمتر مورد توجه رسانه های زرد قرار بگیرد و اخبار کمتری از خودش منتشر کند."

4125