عکس؛ دو وینگر برزیلی رئال مادرید در کنار نیمار با تیپ خاص

عکس؛ دو وینگر برزیلی رئال مادرید در کنار نیمار با تیپ خاص

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که در تعطیلات تابستانی هستیم، بازیکنان مختلف سعی می کنند که از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرند و از این روز ها لذت ببرند چرا که به زودی اردو های پیش فصل و سپس فصل جدید شروع می شود، فصلی که جام جهانی در میانه آن قرار است برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، در برزیل، نیمار جونیور تعطیلات خود را به شکلی ویژه برگزار می کند. این بازیکن که همواره به تفریح های خاص خود و مهمانی رفتن هایش مشهور بوده است، این بار در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئیس، دو وینگر برزیلی رئال مادرید دیده شده است و تیپی خاص و کابویی در این تصویر دارد و به نظر می رسد که این تیپ ویژه نیمار برای این تعطیلات است. البته در این عکس بازیکنان دیگری از برزیل را هم می بینیم اما حضور وینی جونیور و رودریگو که دو وینگر رئال مادرید هستند، توجه ها را به طور ویژه ای جلب می کند.

وینی جونیور پس از به اتمام رساندن تعطیلاتش در برزیل، راهی اسپانیا شده است تا ادامه تعطیلات خود را در ایبیزا سپری کند و سپس به اردوی پیش فصل رئال مادرید ملحق شود. وینیسیوس زننده تک گل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان بود و تبدیل به یک چهره ویژه میان هواداران رئال مادرید شده است.

1470