حسینی با عنوان جدید با پرسپولیس قرارداد امضا کرد

حسینی با عنوان جدید با پرسپولیس قرارداد امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس به عنوان مربی این تیم در فصل آینده انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی صبح امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با محمد محمدی قرارداد خود را به عنوان مربی قرمزها در فصل آینده به امضا رساند تا در کنار کریم باقری، په‌په لوسادا، ننکا و دستار اول یحیی گل‌محمدی که در روزهای آینده انتخاب خواهد شد عضوی از کادر فنی این تیم باشد.

سیدجلال حسینی در حالی به عنوان یکی از مربیان پرسپولیس در فصل آینده انتخاب شد که تا همین چند روز قبل، او تاکید داشت که هنوز می‌تواند بازی کند و برنامه‌ای برای ترک پرسپولیس ندارد. شکی نیست که اگر او تصمیم به جدایی می‌گرفت، پیشنهادهای زیادی در بازار برایش وجود داشت اما کاپیتان قرمزها تصمیم گرفت بماند و در پرسپولیس مربیگری را آغاز کند .

البته که، این روندی نیست که در باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال رخ بدهد، در این تیم‌ها معمولا یک مسیر تعیین‌شده برای مربی‌ شدن چهره‌های اسطوره‌ای وجود دارد، مسیری که از کار در تیمهای پایه شروع می‌شود و نهایتا به تیم اصلی می‌رسد و به ندرت دیده می‌شود که یک چهره محبوب بلافاصله بعد از پایان دوران بازی به کادر فنی تیم اصلی اضافه شود چراکه تیم بزرگسالان باشگاه جای کسب تجربه نیست.

حال باید منتظر ماند و دید این تجربه برای سیدجلال حسینی در لیگ بیست و دوم چگونه خواهد بود.

7655