ساعات شلوغی استقلال در فصل نقل و انتقالات

ساعات شلوغی استقلال در فصل نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد ساعات شلوغی استقلال در فصل نقل و انتقالات، از امروز کلید بخورد.

به گزارش فوتبالی، استقلال که تا همین یکی دو روز قبل، فقط با سجاد شهباززاده، آن هم به صورت غیررسمی به توافق رسیده بود، دیشب هم از دومین خریدش یعنی امید حامدی‌فر رونمایی کرد هم اینکه با آرمان رمضانی برای تمدید قرارداد به توافق رسید ضمن اینکه مهدی مهدی‌پور هم در صفحه اینستاگرامش از ماندن در استقلال خبر داد.

امروز هم شایعات نقل و انتقالاتی زیادی درباره استقلال مطرح شده که بد نیست آنها را هم مرور کنیم:

1-   گفته می‌شود تکلیف وریا غفوری نهایتا امروز مشخص خواهد شد و باشگاه استقلال او را به جلسه تمدید قرارداد تمدید خواهد کرد. اتفاقی که اگر رخ ندهد، به احتمال بسیار زیاد، کاپیتان استقلال راهی فولاد خواهد شد.

2-   حالا که بحث فولاد شده بد نیست به این نکته اشاره کنیم که یک بازیکن جدید از این تیم چشم استقلالی‌ها را گرفته. او کسی نیست جز احسان پهلوان خرید جدید اهوازی‌ها که طبق شایعات، ممکن است بدون بازی برای تیم جدیدش، راهی استقلال شود. البته این به شرطی است که اولا فولاد با خواسته استقلال درباره معاوضه آرش رضاوند با پهلوان موافقت کند و از طرف دیگر هافبک سابق پرسپولیس هم مشکلی با تبدیل شدن به جدیدترین یاغی فوتبال ایران نداشته باشد.

3-   دو مدافع هم به استقلال لینک شده‌اند. نفر اول محمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار است که گویا جای محمد دانشگر را در این تیم خواهد گرفت. 

از رایان تفضلی هم به عنوان گزینه آبی‌ها نام برده شده هر چند که به نظر می‌رسد اولویت استقلال، تمدید قرارداد رافائل سیوا است و در صورتی که این مدافع برزیلی در استقلال ماندنی نشد، این باشگاه سراغ تفضلی خواهد رفت.

4- کاوه رضایی هم در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد. این آخرین خبری است که درباره مهاجم آبی‌ها در دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان منتشر شده است. اگر چه او از سپاهان هم پیشنهاد دارد اما همانطور که نوشتیم، اولویتش حضور در استقلال است و با توجه به اینکه سرمربی جدید این تیم هم عملکرد کاوه را پسندیده، او بیشتر از قبل به تیم اسبقش نزدیک شده است. اتفاقی که اگر رخ دهد، کاوه بعد از شهباززاده تبدیل به دومین مهاجم استقلال خواهد شد که دوباره پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

1984