حمایت مجدد ماجدی از اسکوچیچ؛ او سرمربی تیم ملی در جام جهانی است

حمایت مجدد ماجدی از اسکوچیچ؛ او سرمربی تیم ملی در جام جهانی است

پایگاه خبری فوتبالی- برای آنهایی که دوست دارند در جام جهانی مربی دیگری را به جای دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ببینند، خبر خوبی نداریم!

به گزارش فوتبالی، اگرچه تیم ملی با هدایت این مربی کروات موفق شد سریعترین صعودش به جام جهانی را جشن بگیرد و از طرف دیگر، اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی گرفته منتهی از چند روز قبل و بعد از آنکه نایب رئیس مجلس از علاقه برخی نمایندگان به تغییر سرمربی تیم ملی خبر داد، موج جدیدی درباره احتمال برکناری اسکوچیچ و حضور یک مربی دیگر به جای او راه افتاد.

این دفعه و بر خلاف موارد قبلی، فقط صحبت از کی‌روش نبود و نام مربیان داخلی مثل علی دایی و حتی جواد نکونام به عنوان جانشین‌های احتمالی اسکوچیچ مطرح شد منتهی سرپرست فدراسیون فوتبال که در مصاحبه‌های قبلی‌اش از سرمربی تیم ملی حمایت کرده بود، این بار هم پشت اسکوچیچ ایستاده است.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور اعلام کرده که اخبار منتشرشده درباره احتمال برکناری اسکوچیچ صحت ندارد و او در جام جهانی، هدایت تیم ملی را به عهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد او بیشتر از آنکه به خاطر علاقه به اسکوچیچ چنین حرفی زده باشد، به خاطر مشکلات مالی مجموعه‌اش، ترجیح داده برنامه‌ای برای تغییر سرمربی تیم ملی نداشته باشد.

1984