حضور لواندوفسکی در بارسلونا، آرزوی رئیس لالیگا

حضور لواندوفسکی در بارسلونا، آرزوی رئیس لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا ابراز امیدواری کرد که روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ در فصل آینده برای بارسلونا توپ بزند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و ستاره سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت عمومی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند و بهتر است که سران این باشگاه او را در تابستان با یک مبلغ معقول به فروش برسانند. کاتالان‌ها خیلی وقت است که به دنبال جذب این مهاجم سی و سه ساله هستند، اما به خاطر شرایط وخیم مالی نتوانسته‌اند تاکنون پیشنهاد مناسبی به باواریایی‌ها ارسال کنند. با این حال خوان لاپورتا توانست نقشه‌ای طراحی کند که یکی از دو مشکل اساسی اقتصادی این باشگاه را تا قبل از سی ژوئن حل کند. 

به نقل از مارکا، تباس در مراسمی راجع به انتقال احتمالی لواندوفسکی به بارسلونا گفت: "امیدوارم لواندوفسکی به بارسلونا بپیوند و دوره خوبی داشته باشد. امیدوارم نقشه‌هایی که لاپورتا اجرا کرده به تسریع این امر کمک کند. به نظرم روبرت لواندوفسکی اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال اروپاست. قطعاً بارسلونا به او علاقه‌مند است و اگر بتواند مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذارد، شانس به دست آوردن او را خواهند داشت."                                  

4416