جزئیات جلسه بارسلونا با وکیل ستاره بایرن مونیخ

جزئیات جلسه بارسلونا با وکیل ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است که ماتئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا شخصا با پینی زهاوی وکیل روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در رستورانی در بارسلونا ملاقات کرده است تا اولین گام را برای نهایی کردن انتقال بردارند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که لواندوفسکی قرار است که بمب تابستانی بارسلونا باشد. روبرت درخواست قراردادی سه ساله را داشته است. رومرو گزارش داده است که آلمانی و زهاوی در این جلسه در مورد روند انتقال لواندوفسکی به نیوکمپ صحبت کرده اند. البته روند مذاکرات اصلا آسان نیست چرا که ناگلسمن و مدیران بایرن مونیخ با قطعیت در مورد ماندن روبرت صحبت کرده اند. مهاجم لهستانی هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد و اگر بارسا قصد خرید وی را داشته باشد، باید با بایرن مونیخ صحبت کند  و آنها را راضی کند.

در هر صورت به نظر می رسد که مدیران بارسلونا به خوبی می دانند که خرید لواندوفسکی قرار نیست که اسان باشد و جلسه مذکور اولین گام در همین راستا بوده است. لواندوفسکی آماده جهش بزرگ به سمت لالیگاست و از سویی گفته می شود که بایرن هم در نظر دارد که سباستین هالر مهاجم درخشان آژاکس را برای جانشینی وی به ترکیبش اضافه کند.

4125