شریفات: لیگ فصل بعد پیچیده و جذاب خواهد شد

شریفات: لیگ فصل بعد پیچیده و جذاب خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک بر این عقیده است که لیگ برتر در فصل آینده یک لیگ پیچیده و غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل شریفات که فصل گذشته در هر 30 بازی تیمش در لیگ برتر به میدان رفت، در مورد آخرین وضعیتش برای فصل آینده گفت: واقعیت این است که من چند پیشنهاد دارم و از طرفی باشگاه آلومینیوم هم پیشنهاد تمدید قرارداد داده است و احتمالاً تا دو سه روز آینده با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید در آلومینیوم می‌مانم.

وی درباره حضورش در هر 30 مسابقه لیگ برتر و اینکه فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: من در نیم‌فصل اول سه گل زدم، دو پنالتی گرفتم و یک پاس گل دادم و شرایط خوبی داشتم، ولی تیم ما در نیم‌فصل دوم به دلیل بدشانسی و برخی مسائل نتوانست نمایش نیم‌فصل اول را داشته باشد و همین موضوع روی عملکرد همه بازیکنان تأثیر داشت. امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری را رقم بزنم و عملکردم خیلی بهتر از پارسال باشد.

هافبک فصل گذشته آلومینیوم در مورد حضور سه مربی خارجی در تراکتور، سپاهان و استقلال و اینکه این اتفاق چه تأثیری در روند فنی بازی‌ها خواهد داشت، خاطر نشان کرد: من در سال‌های گذشته در مورد تیم قهرمان لیگ در همان ابتدای فصل پیش‌بینی می‌کردم و معمولاً هم درست از آب درمی‌آمد، ولی لیگ فصل بعد از نظر من پیچیده و جذاب خواهد شد و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. شش هفت تیم قطعاً دنبال قهرمانی هستند و تلاش ما هم این است که بتوانیم در بین بالانشین‌ها باشیم.

9719