دو خرید قطعی منچستريونايتد در تابستان مشخص شد

دو خرید قطعی منچستريونايتد در تابستان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد قصد دارد هر چه سریع‌تر از دو خرید اول خود رونمایی کند.

به گزارش فوتبالی، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد به شدت برای جذب فرنکی دی یونگ و آنتونی در این تابستان تلاش می‌کند؛ خبرنگار TalkSport ادعا می‌کند که در این قراردادها فقط موضوع زمان مطرح است.

این دو به عنوان ورودی‌های قطعی به اولدترافورد توصیف شده‌اند و منچستر یونایتد به دنبال آغاز هزینه‌های نقل و انتقالات است. دی یونگ قبل از رفتن به بارسلونا در سال ۲۰۱۹ زیر نظر اریک تن هاگ در آژاکس بازی می‌کرد، در حالی که آنتونی در سال ۲۰۲۰ با تن هاگ برای آژاکس قرارداد امضا کرد.

این دو بازیکن در مجموع بیش از یکصد میلیون پوند برای یونایتد هزینه خواهند داشت.

دو ورود قطعی:

الکس کروک، گزارشگر تاک اسپورت می‌گوید: "من فکر می‌کنم یونایتد قطعا آنتونی را جذب می‌کند. تعداد او در بیشتر فصل مناسب بود، فکر می‌کنم او پایان فصل را با مصدومیت از دست داد، اما واضح است که او فردی است که اریک تن هاگ به خوبی می‌شناسد."

"صحبت‌هایی در مورد پیشنهاد چهل میلیون پوندی برای او مطرح شده است، مطمئنا منابع من در یونایتد از این شایعات فاصله نگرفته‌اند، بنابراین فکر می‌کنم آنتونی یک هدف است. در واقع من پیامی از شخص دیگری دریافت کرده‌ام که می‌گوید اگر او تابستان امسال بازیکن منچستر یونایتد نشود، تعجب می‌کنم."

"من فکر می‌کنم در حال حاضر او و فرنکی دی یونگ مانند دو ورود و خرید قطعی در منچستر یونایتد به نظر می‌رسند و دو بازیکنی هستند که تن هاگ به وضوح به آن‌ها اعتماد دارد و معتقد است که می‌تواند بهترین بازی را از آن‌ها بگیرد."

اطمینان خوبی وجود دارد:

این ممکن است یک مورد پرش از اسلحه باشد، اما همه چیز برای یونایتد آماده می‌شود تا دو ورود قطعی را انجام دهد.

خبرنگاران بی‌بی‌سی اسپورت و تایمز هر دو گزارش می‌دهند که منچستر یونایتد در حال مذاکره با بارسلونا برای جذب فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا است؛ در حالی که میرور اسپورت ادعا می‌کند که این هافبک توسط اریک تن هاگ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ جذب شده است. روزنامه آمریکایی (جنوبی) Torcedores گزارش داده که منچستر یونایتد پیشنهادی برای جذب آنتونی از آژاکس ارائه کرده است؛ پس از ادعای Goal برزیل مبنی بر این که نماینده این وینگر برای مذاکره با منچستر یونایتد به اروپا سفر می‌کنند. سیگنال‌هایی از هر دو طرف برای بستن قرارداد وجود دارد و بنابراین گزافه نیست که بگوییم یونایتد می‌تواند هر دوی این قراردادها را فورا تکمیل کند. با پایان یافتن بازی‌های ملی و چند هفته وقفه تا بازگشت بازیکنان یونایتد برای پیش فصل، اکنون زمان مناسبی است که یونایتد شروع به انجام معاملات کند.

9404