عکس؛ گشت و گذار ستاره منچسترسیتی با بازیکن وایادولید

عکس؛ گشت و گذار ستاره منچسترسیتی با بازیکن وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی به زودی اردوی پیش فصل خود را با چند بازی دوستانه آغاز می کند که به مصاف رقبایی همچون آمه ریکای مکزیک خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در  حال حاضر ستارگان فوتبال سعی می کنند به بهترین شکل از تعطیلات خود بهره ببرند و کوین دی بروینه ستاره بلژیکی نیز به جزایر روساریو در منطقه کارتاخنا در کلمبیا سفر کرده است و در حال لذت بردن از طبیعت است. این هافبک که به زودی 31 ساله می شود، تصویری از خودش در کنار گونزالو پلاتا بازیکن اکوادوری تیم رئال وایادولید به اشتراک گذاشته است.

دی بروینه و پلاتا هر دو به ساحل چولون رفته اند که 40 دقیقه تا شهر  کارتاخنا فاصله دارد. بازیکن اکوادوری تصویری از خودش و بازیکن کلیدی تیم گواردیولا منتشر کرده است. دی بروینه فصل آینده در کنار مهاجمانی همچون هالند و خولیان آلوارز خط حمله مرگباری را در ورزشگاه اتحاد تشکیل خواهد داد.

دی بروینه تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد چرا که سال گذشته قرارداد خود را تمدید کرد. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 85 میلیون یوروست که هشتمین فصلش را در تیم انگلیسی خواهد داشت. وی در 307 بازی برای منچسترسیتی توانسته آمار عالی 86 گل و 119 پلاس گل را به ثبت برساند.

4125