دو گزینه جانشینی ستاره اتریشی که احتمال خروجش از لایپزیش جدی شد

دو گزینه جانشینی ستاره اتریشی که احتمال خروجش از لایپزیش جدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی و هلندی، گفته می‌شود که خروج ستاره اتریشی از لایپزیش قطعی شده و حتی دو گزینه نیز برای جانشینی این بازیکن توسط مقامات و مدیران مسئول در این باشگاه آلمانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل و رسانه اسکای اسپورتس، احتمال خداحافظی و جدا شدن کونراد لایمر، هافبک تیم ملی فوتبال اتریش و ستاره خط میانی باشگاه لایپزیش از این تیم آلمانی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

طبق این گزارش و بر همین اساس، احتمال خروج کونراد لایمر، ستاره ملی‌پوش و هافبک اتریشی با سن بیست و پنج سال از باشگاه آلمانی لایپزیش جدی است. هم‌چنین به دنبال بالا رفتن احتمال این جدایی، از این باشگاه آلمانی خبر می‌رسد که گروه ردبول به عنوان مالک این باشگاه، به فکر انتخاب و معرفی جانشین برای هافبک ملی‌پوش اتریشی تیم خود است. طبق گزارش خبرنگار نشریه Goal، گلن کامارا، بازیکن بیست و شش ساله باشگاه اسکاتلندی گلاسکو رنجرز یکی از گزینه‌های مقامات و مدیران باشگاه لایپزیش به منظور جایگزینی با کونراد لایمر می‌باشد.

قرارداد این هافبک خوش نقش فنلاندی با مدیران و مسئولان باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند تا سال 2025 میلادی اعتبار دارد و به همین دلیل، هزینه انتقال و جابه‌جایی بازیکن را نیز در پی خواهد داشت. بر همین اساس، گفته می‌شود که مدیران و مسئولان باشگاه انگلیسی برایتون اند هوو آلبیون نیز به این ملی‌پوش فنلاندی علاقه‌مند می‌باشند.

علاوه بر گلن کامارا، مدیران و مسئولان باشگاه آلمانی لایپزیش ادسون آلوارز از باشگاه آژاکس آمستردام هلند را نیز در لیست نقل و انتقالاتی خود دارند. ادسون آلوارز، بازیکن بیست و چهار ساله تیم ملی فوتبال مکزیک می‌باشد که تا سال 2025 میلادی با مقامات و مدیران باشگاه هلندی آژاکس آمستردام قرارداد دارد و هزینه انتقال و جابه‌جایی این بازیکن را نیز مبلغی نزدیک به رقم حدودی بیست میلیون یورو در نظر گرفته و اعلام نموده‌اند.

9404