مثلث مانه، صلاح، فیرمینو بیشتر گل زده است یا MSN؟

مثلث مانه، صلاح، فیرمینو بیشتر گل زده است یا MSN؟

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه، در این تابستان از لیورپول به بایرن مونیخ پیوسته است و بدین ترتیب مثلث مانه، صلاح و فیرمینو در لیورپول به پایان کار خود رسیده است اتفاقی که چند سال پیش در بارسلونا با جدایی نیمار و سپس سوارز برای مثلث MSN اتفاق افتاد؛ مسی هم در تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد و مثلث MSN به طور کامل پایان یافت.

به گزارش فوتبالی، مثلث صلاح، مانه و فیرمینو، به مدت 5 فصل در لیورپول کنار هم حضور داشتند. این مثلث در این مدت یکی از درخشان ترین خط حمله های لیگ برتر انگلیس را تشکیل می داد. به طوری که این مثلث در قهرمانی های لیورپول در سال های اخیر به خصوص قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا نقشی کلیدی ایفا کرد و باعث مطرح شدن بیشتر یورگن کلوپ شد.

مثلث صلاح، مانه و فیرمینو در 5 فصلی که کنار هم بودند، مجموعا 338 گل به ثمر رساندند که این آمار بسیار درخشان است اما در مقایسه با مثلث مسی، نیمار و سوارز که به مثلث MSN مشهور بود، آمار پایین تری دارند چرا که مثلث MSN که بین سال های 2014 تا 2017 در مدت 3 فصل 364 گل به ثمر رساندند و بدین ترتیب به طور کلی عملکردی بهتر از مثلث مشهور لیورپول داشتند.

1470