مانه: رای لیونل مسی به من بهترین تمجید است

مانه: رای لیونل مسی به من بهترین تمجید است

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه می گوید این که در فهرست آرای لیونل مسی برای انتخاب بهترین بازیکن در صدر لیست بوده، بهترین تعریف ممکن است.
به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان از سوی فیفا اولین رای خود را به سادیو مانه داد. فوق ستاره آرژانتینی در این رقابت‌ها اول شد، ویرجیل فن دایک، هم تیمی مانه، در رده دوم قرار گرفت و این بازیکن نیز پنجم شد. مسی به فرنکی دی یونگ و کریستیانو رونالدو نیز رای داده بود اما اولین رای او به مانه تعلق داشت. بازیکن تیم ملی سنگال در گفتگو با ساندی تایمز اظهار داشت: " این که مسی به شما رای بدهد خودش بهترین تعریف است. اگر به جایی که من از آن آمدم نگاه کنید، متوجه می‌شوید که مسیری طولانی را طی کردم. بدون این که مدت زمانی طولانی را در آکادمی بگذرانم، به اینجا رسیدم. تمام چیزی که به کودکان می توانم بگویم این است که به کار خود ادامه دهند و برای رسیدن به رویاهای خود تلاش کنند. "
او همچنین درباره اولین ملاقاتی که با یورگن کلوپ داشت، گفت: " او بسیار صحبت می کرد و من با خودم گفتم که کار ساختی در پیش دارم چون آدم ساکتی هستم. کلوپ واقعا مرد خوبی است. همه او را دوست دارند و من فکر می کنم این از هر چیزی مهمتر است. او کمی بامزه و شوخ است اما همزمان بسیار جدی است. "

۱۰۷۰