دورتموند با مهاجم ساحل‌عاجی آژاکس به‌عنوان جانشین هالند قرارداد امضا کرد

دورتموند با مهاجم ساحل‌عاجی آژاکس به‌عنوان جانشین هالند قرارداد امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین هالر به بروسیا دورتموند پیوست. این مهاجم قراردادی چهار ساله امضا کرده است اما انتظار نمی‌رود که تا ماه آینده اعلام رسمی از سوی باشگاه صورت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند در رقابت‌های فصل آینده بوندس‌لیگای آلمان با جذب و به خدمت گرفتن سباستین هالر از تیم هلندی آژاکس آمستردام، خط حمله تیم خود را به خصوص بعد از جدایی ارلینگ هالند، مهاجم ملی‌پوش و نروژی که با ترک زنبورها راهی منچسترسیتی شده است، تقویت خواهند کرد.

طبق اطلاعات خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس، این بازیکن تا سال 2026 میلادی در روزهای اخیر قرارداد امضا کرد. سباستین هالر بیست و هشت ساله معاینه پزشکی را  پشت سر گذاشت و همه مدارک نیز باید به زودی امضا شود. بر اساس این گزارش، همه چیز درباره این معامله و انتقال مشخص است اما گفته می‌شود که بنا به درخواست مدیران و مسئولان باشگاه هلندی آژاکس آمستردام، این اعلام نباید تا ماه جولای انجام شود.

در این ارتباط نیز این چنین توضیح داده می‌شود که دلیل مدیران و مسئولان باشگاه هلندی آژاکس آمستردام، به سال مالی جدید و امتیازهای احتمالی آن بازمی‌گردد؛ البته اعلام رسمی دیرتر تغییری در زمان حضور این مهاجم ملی‌پوش و ساحل عاجی ایجاد نخواهد کرد و این بازیکن بعد از انجام بازی ملی با تیم ملی فوتبال ساحل عاج در تمرینات باشگاه بروسیا دورتموند آلمان حاضر خواهد شد.

سباستین هالر در روزهای اخیر در دورتموند آلمان دیده شده است. مقامات و مدیران باشگاه‌های هلندی آژاکس آمستردام و آلمانی بروسیا دورتموند بر سر مبلغی معادل رقم سی و یک میلیون یورو به اضافه پرداخت رقم پاداش احتمالی چهار میلیون یورو برای انجام این معامله به توافق رسیدند. احتمالا چند روز دیگر طول خواهد کشید تا هواداران زردپوشان بروسیا دورتموند بتوانند مهاجم جدید تیم خود را در لباس سیاه و زرد تماشا کنند.

9404