باور نکردنی/ هشت پزشک و پرستار مارادونا به قتل متهم شدند

باور نکردنی/ هشت پزشک و پرستار مارادونا به قتل متهم شدند

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش منتشر شده قاضی پرونده مارادونا در روز چهارشنبه نشان می دهد که هشت پزشک و پرستاری که مسئول مراقبت از دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین پیش از مرگش بودند، به اتهام قتل در دادگاه شرکت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، مارادونا در نوامبر 2020 در سن 60 سالگی به علت حمله قلبی جانش را از دست داده بود. اسطوره فوتبال آرژانتین پیش از مرگش توسط پزشکان مورد مراقبت بود. گزارش پزشکی تحقیقات مرگ مارادونا در سال 2021 نشان می دهد که تیم پزشکی وی مرتکب "رفتار نامناسب و بی احتیاطی" شده اند.

حالا هشت پزشک و پرستار به جرم "قتل غیرعمد" باید در دادگاه حضور پیدا کنند که ممکن است که بین هشت تا 25 سال زندان در انتظارشان باشد. قاضی پرونده در گزارش 236 صفحه ای خود نوشته است که رفتارهای هر کدام از این نفرات در مرگ مارادونا نقش داشته است و آنها مرتکب قصور پزشکی شده اند.

لئوپولدو لوکه پزشک شخصی مارادونا، آگوستینا کوساچوف روان پزشک، کارلوس دیاز روانشناس، گیسلا مادرید و ریکاردو آلمیرون پرستار، ماریانو پرونی رئیس آنها و پدرو دی اسپانیا و نانسی فورلینی دیگر پزشکانی هستند که باید در  مقابل اتهام قتل غیرعمد از خودشان دفاع کنند. البته همه این افراد از طریق وکلایشان در تلاش هستند تا مانع محکوم شدن خود شوند.

4125