خطر ابتلا به ویروس کرونا بیخ گوش دیگو مارادونا

خطر ابتلا به ویروس کرونا بیخ گوش دیگو مارادونا

خبرگزاری فوتبالی - ویروس کرونا تاثیرات انکار ناپذیری را روی جهان فوتبال گذاشته است. از قرنطینه و تعطیلی چند ماهه فوتبال در فصل گذشته تا ابتلای ستارگانی مانند کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، نیمار و زلاتان ابراهیموویچ به این ویروس. اکنون دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین بدون اینکه هنوز تستی بدهد به قرنطینه رفته و خود را از دیگران جدا کرده است چرا که او در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت دیگو مارادونا در روز های اخیر با فردی که اکنون مشخص شده به ویروس کرونا مبتلا بوده، ارتباط داشته است و همین مسئله موجب ایجاد ترس ابتلا به این بیماری در مارادونا شده است. اسطوره آرژانتینی اکنون خود را قرنطینه کرده و در روز پنجشنبه تست کرونا خواهد داد تا شرایطش مشخص شود. اخیرا تست کرونای رونالدینیو هم به علت ارتباط با فردی کرونایی مثبت اعلام شده بود و باید دید که شرایط مارادونا به چه شکل خواهد بود.

دیگو مارادونا که در حال حاضر 59 سال دارد، سرمربی تیم خیمناسیا لاپلاتا در لیگ آرژانتین است. او در جام جهانی 2010 سرمربی تیم ملی آرژانتین بود که در آن مدت عملکرد خوبی نداشت و از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد. مارادونا بیشتر به خاطر گلی که با دست به انگلیس در جام جهانی زد شناخته می‌شود.

1470