پیشنهاد چاپ تصویر مارادونا روی بالاترین اسکناس آرژانتین!

پیشنهاد چاپ تصویر مارادونا روی بالاترین اسکناس آرژانتین!

خبرگزاری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین چندی پیش در سن 60 سالگی درگذشت. او محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان و علی‌الخصوص در کشور خودش آرژانتین داشت. اکنون یکی از سناتور های آرژانتینی پیشنهاد داده است که تصویر دیگو مارادونا را روی ارزشمند ترین اسکناس این کشور چاپ کنند البته این طرح هنوز مورد تایید قرار نگرفته اما ماهیت آن جلب توجه کرده است!

به گزارش فوتبالی، اسکناس 1000پزویی ارزشمند ترین اسکناس در واحد پول رایج کشور آرژانتین است و اکنون به پیشنهاد یکی از سناتور های آرژانتینی بهتر است که از این به بعد عکس دیگو مارادونا را برای زنده نگه داشتن یاد او و بزرگداشتش روی این اسکناس چاپ کنند. مرگ دیگو مارادونا ناگهانی بود و بسیاری را شوکه کرد.

طرحی که تحت عنوان چاپ تصویر مارادونا روی ارزشمند ترین اسکناس کشور آرژانتین مطرح شده، هنوز مورد تایید نمایندگان و مقامات این کشور قرار نگرفته است و باید دید که در نهایت آن‌ها چه تصمیمی را در این زمینه اتخاذ خواهند کرد اما چاپ تصویر یک بازیکن فوتبال روی پول رایج یک کشور می‌تواند اتفاقی تاریخی باشد چرا که معمولا تصویر شخصیت های برجسته‌ی سیاسی تاریخ یک کشور روی پول های ملی درج می‌شود. اما آرژانتینی ها مارادونا را یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ این کشور می‌دانند.

1470