وایرال شدن تیپ دو رئالی در هفته مد پاریس

وایرال شدن تیپ دو رئالی در هفته مد پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا و داوید الابا دو خرید تابستانی رئال مادرید  در سال 2021 بودند که در اولین فصلشان در رئال مادرید توانستند فاتح سه جام یعنی لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اسپانیا شوند.

به گزارش فوتبالی، آلابا با جنگندگی خود در خط دفاعی زوج موفقی را با ادر میلیتائو تشکیل داد. در حقیقت داوید که شماره چهار راموس را پوشیده بود، خیلی سریع جای خود را در قلب هواداران رئال مادرید باز کرد و خوشحالی معروف وی در بازی مقابل پی اس جی که صندلی را بالای سرش برد، به یک خوشحالی محبوب و خاطره انگیزه در میان هواداران رئال مادرید تبدیل شد. کاماوینگا نیز در اولین فصلش در رئال مادرید روندی صعودی داشت و برخی تصور می کنند که لیاقت ویژه ای برای کسب جایزه پسر طلایی 2022 به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا دارد چرا که در حال حاضر گاوی هافبک بارسلونا جدی ترین رقیب او برای این جایزه به شمار می روند.

کاماوینگا و الابا در حال سپری کردن آخرین هفته های تعطیلات پیش از شروع پیش فصل 23-2022 که هر دو از فرصت استفاده کرده اند تا به پاریس سفر کنند و در هفته مد از جدیدترین مدهای لباس بازدید کنند که البته هر دویشان هم تیپی متفاوت را انتخاب کرده اند که در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است.

4125