دلیل جدید برای حساسیت سوپرجام: صف آرایی تیم مطهری مقابل استقلالی‌ها!

دلیل جدید برای حساسیت سوپرجام: صف آرایی تیم مطهری مقابل استقلالی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- چرا نبرد سوپرجام بین استقلال- نساجی بازی بسیار حساسی است؟

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه استقلال در لیگ برتر و جام حذفی موفق به شکست نساجی نشد و خروجی 3 بازی مقابل این تیم 3 تساوی در 90 دقیقه و یک شکست در ضربات پنالتی در جام حذفی بود حال استقلالی‌ها انگیزه بالایی برای شکستن طلسم نساجی دارند.

این موضوع زمانی حساس می شود که بدانیم هواداران استقلال نیز در شب قهرمانی آبی‌ها و هنگام استقبال از تیمشان در فرودگاه مهرآباد، با بازیکنان نساجی روبرو شده و به آنها اعلام کردند تیم محبوبشان در بازی سوپرجام شکست در جام حذفی را جبران خواهد کرد.

از سوی دیگر باشگاه نساجی روز گذشته حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در 3 سال گذشته را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد تا حساسیت این بازی دو چندان شود. حمید مطهری طی فصل گذشته بیشترین واکنش را نسبت به صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال در نشست‌های خبری داشته و هواداران استقلال هم با استفاده از واژه لورن بلان به این سرمربی فصل آینده نساجی کنایه می‌زدند.

حالا باید منتظر ماند و دید که استقلال می‌تواند در بازی سوپرجام – که هنوز تاریخش مشخص نشده – از نساجی انتقام بگیرد یا مطهری خیلی زود اولین جامش در مقام سرمربی را دشت خواهد کرد.

7655