خروجی صحبتهای فروردین؛ اسکوچیچ عوض نمی‌شود

خروجی صحبتهای فروردین؛ اسکوچیچ عوض نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای امروز رئیس فراکسیون ورزش مجلس، نشان می‌دهد که امکان تغییر سرمربی تیم ملی در این مقطع وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دراگان اسکوچیچ با انتقادهای زیادی روبروست و برخی رسانه‌ها از احتمال قطع همکاری فدراسیون با او و آوردن یک مربی دیگر برای تیم ملی خبر داد‌ه‌اند اما جدا از آنکه سرپرست فدراسیون فوتبال به قرارداد اسکوچیچ اشاره و به نوعی از او حمایت کرده، مشکلات مالی این مجموعه هم دلیل دیگری است که احتمال قطع همکاری با اسکوچیچ در این مقطع را کاهش داده است.

البته برخی عقیده دارند که اگر قرار به تغییر سرمربی تیم ملی باشد، ممکن است نهادهای دیگری از جمله مجلس شورای اسلامی، در این زمینه به فدراسیون فوتبال کمک کنند.

ادعایی که رئیس فراکسیون ورزش مجلس، آن را رد کرده است. محمد مهدی فروردین که با روزنامه گل صحبت کرده درباره این موضوع گفته است:" مجلس پول اضافه‌ای برای تعویض و جابه‌جایی سرمربی تیم ملی به فدراسیون نمی‌دهد. چون اصلاً این کار شدنی نیست. فدراسیون اگر قصد چنین کاری دارد باید از منابع خودش استفاده کند و اگر پول ندارد باید درآمدزایی کند یا سعی کند منابع مالی خودش را که بلوکه‌شده را آزاد کند. "

1984