مدیریت مجموعه ورزشی آزادی با حکم باطل شده!

مدیریت مجموعه ورزشی آزادی با حکم باطل شده!

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود اینکه احمد مددی مدیریت مجموعه آزادی را برعهده دارد اما به نظر می‌رسد شخص دیگری امور کار را در دست گرفته است.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، 25 اردیبهشت ماه بود که در حکمی عجیب عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی علیرضا فاضلی را به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی معرفی کرد، موضوعی که رسانه‌ای نشد چرا که این حکم با مخالفت شدید وزیر ورزش و جوانان رو به رو شد و بدون اینکه خبری از تغییر در سایت شرکت توسعه منتشر شود، این حکم باطل شد تا مددی که یک روزه توسط عاصم یوسفی برکنار شده بود دوباره به جایگاه خود برگردد اما به نظر می رسد اینجا پایان ماجرا نبود.

با وجود اینکه حمید سجادی مخالف شدید این تغییرات بود اما موضوع وقتی جالب می شود که بدانیم فاضلی با وجود ابطال حکم از همان زمان صدور آن در ورزشگاه آزادی مستقر شده و در اتاق های مختلف این مجموعه حضور داشت و فعالیت می کرد.

اگرچه احمد مددی همچنان طبق حکم و ابلاغی که دارد مدیر مجموعه آزادی محسوب می شود اما در حال حاضر با اتفاقات عجیبی که رخ داده وی عملا هیچ اختیاری ندارد چرا که هم حقوق این مدیر از اردیبهشت ماه قطع شده و هم اینکه سیستم کارتابل اداری او از دسترسش خارج شده است. در جلسات شورای مدیران نیز هیچ دعوتی از مددی صورت نمی گیرد تا مدیرعامل شرکت توسعه نشان دهد او را به این شکل کنار گذاشته است.

شنیده ها حاکی از این است در تماسی که روسای فدراسیون ها با شرکت توسعه برای حل مسائل خود در آزادی داشته اند، مسئولان شرکت توسعه آنها را به فاضلی ارجاع داده اند نه مددی.!

حالا باید دید وزیر ورزش که از مخالفان تغییر مدیریت مجموعه آزادی بود در پی اتفاقات رخ داده در این مجموعه از سوی شرکت توسعه چه واکنشی خواهد داشت؟

9719