کاشف هازارد و احیا کننده صلاح روی نیمکت النصر!

کاشف هازارد و احیا کننده صلاح روی نیمکت النصر!

پایگاه خبری فوتبالی- بنا بر اعلام رسانه های اروپایی و عربستانی، رودی گارسیا سرمربی معروف فرانسوی فصل آینده را روی نیمکت النصر خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نیمکت النصر عربستان را می توان یکی از متزلزل‌ترین نیمکت های فوتبال آسیا و حتی جهان نامید. تیمی که در یک سال و 7 ماه و طی فقط 85 هفته، شش سرمربی مختلف را به چشم دیده و اکنون همه چیز مهیای انتخاب سرمربی هفتم است.

در واقع بحران ها برای این تیم معروف و قدیمی عربستانی پس از شکست برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. بعد از کنار رفتن از ACL بود که افت این تیم پایتخت نشین آغاز شد و در ادامه روی ویتوریا سرمربی پرتغالی پس از 717 روز از هدایت این تیم برکنار شد.

در این مدت سرمربیان مختلفی از جمله آلن هورات، مانو منزس، مارسلو سالازار، پدرو امانوئل و میگوئل آنخل روسو روی نیمکت النصر نشسته اند و در پایان این فصل از لیگ عربستان که تنها دو هفته از آن باقیمانده، قرار است سرمربی سابق رم به عنوان سرمربی جدید معرفی شود.

النصری ها چند فصلی است که در پی جذب رودی گارسیا سرمربی معروف فرانسوی هستند و سرانجام توانستند با او به توافقات لازم دست پیدا کند. سرمربی 58 ساله‌ای که سابقه هدایت سنت آتین، دژون، منز، لیل، مارسی و المپیک لیون را در کشور فرانسه و آ.اس رم را در کارنامه دارد.

رودی گالتی خبرنگار اسکای اسپورت شب گذشته با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود از توافقات طرفین خبر داد. او نوشت بند مهم در قرارداد گارسیا و النصر این است که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2023 – 2024، این سرمربی بتواند به راحتی قرارداد خود را فسخ کند که این مسئله با موافقت سعودی ها همراه شده است.

رودی گارسیا که روزهای درخشانی را فرانسه سپری کرد، کاشف ادن هازارد به شمار می رود. جایی که این بازیکن بلژیکی چهار فصل زیر نظر گارسیا در لیل بازی کرد و توانست در فصل 2010 – 2011 با این تیم دوگانه کشور فرانسه را کسب کرده و در ادامه راهی چلسی شود. از دیگر موفقیت‌های گارسیا می توان به احیای محمد صلاح در زمان حضور این سرمربی در رم ایتالیا اشاره کرد، پس از درخشش این ستاره مصری زیر نظر گارسیا بود که او راهی لیورپول شد.

7777