حامد پاکدل از پرسپولیس جدا شد؟

حامد پاکدل از پرسپولیس جدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم قرمزها قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد؟

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل مهاجم تیم پرسپولیس که ظهر امروز برای برگزاری جلسه با مدیران پرسپولیس راهی این باشگاه شده بود با چهره‌ای ناراحت ساختمان قرمزها را ترک کرد و حاضر به گفت‌و‌گو با خبرنگاران نشد.

پاکدل که در پنجره تابستانی فصل گذشته به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد پس از گلزنی در اولین بازی مقابل فولاد بخش زیادی از لیگ بیست و یکم را به دلیل مصدومیت از دست داد و در بازگشت به ترکیب پرسپولیس نمایش خوبی داشت و در مجموع موفق به زدن 5 گل برای تیمش شد.

گفته می شود یحیی گل‌محمدی نام حامد پاکدل را ابتدا در لیست خروج قرار داده بود و پس از اینکه موفق به جذب سجاد شهباززاده نشدند نام او را به لیست انتظار انتقال داد تا زمانی که تکلیف جذب مهاجمان مدنظر او مشخص شود، درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. 

به نظر می‌رسد پالس‌های مثبتی که این باشگاه از جذب کاسیانو مهاجم برزیلی مدنظر این باشگاه دریافت کرده‌ و گزینه دیگری که مدیران پرسپولیس به دنبال جذب او هستند موجب شده تا این بازیکن در لیست خروج قرار بگیرد.

پاکدل به هنگام خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس برگه‌ای به همراه داشت که تصور می‌شود برگه رضایت‌نامه و یا فسخ قرارداد بوده است، هر چند برخی گمانه زنی ها حاکی از این است این بازیکن برای دریافت مجوز مدرسه فوتبال پرسپولیس که در لرستان افتتاح کرده راهی باشگاه شده است.

 باید منتظر ماند و دید در ساعات آینده آیا باشگاه پرسپولیس جدایی حامد پاکدل را تایید خواهد کرد یا نه.

7655