رسمی؛ حامد پاکدل پنجمین خرید تابستانی پرسپولیس

رسمی؛ حامد پاکدل پنجمین خرید تابستانی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک جدیدترین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل که طی روزهای گذشته به عنوان گزینه جدید پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات معرفی شده بود، بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس و توافق با مدیران این باشگاه، قراردادش با قهرمان لیگ بیستم را امضا کرد تا جانشین شهریار مغانلو در خط حمله تیم یحیی گل‌محمدی شود. 

پاکدل که فصل گذشته و در اولین حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر نمایش خوبی داشت و ده گل برای این تیم به ثمر رساند، در شرایطی راهی پرسپولیس شد که استوری‌هایش در طول ماههای گذشته باعث شد که کسی نداند مقصد قطعی او در صورت جدایی از آلومینیوم کدام تیم خواهد بود چرا که استوری‌های او، این بازیکن را به پرسپولیس، استقلال و تراکتور لینک کرده بود!

پاکدل که سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد، در حالی فصل آینده برای پرسپولیس بازی خواهد کرد که قرمزها بعد از جدایی شهریار مغانلو، به دنبال سجاد شهباززاده و امین قاسمی‌نژاد بودند اما حضور این دو بازیکن در پرسپولیس منتفی شد تا یحیی گل‌محمدی سراغ مهاجم آلومینیوم برود.

پرسپولیس پیش از این با رضا دهقانی،علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی و رضا اسدی به توافق رسیده بود و حامد پاکدل پنجمین بازیکنی است که در نقل و انتقالات به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شده است.

7655