دو ستاره نام‌آشنا مدنظر دورتموند اما بدون فروش نمی‌توانند خرید کنند!

دو ستاره نام‌آشنا مدنظر دورتموند اما بدون فروش نمی‌توانند خرید کنند!

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به تحولات جدید در بروسیا دورتموند، سباستین هالر و دیوید راوم دو هدف بالقوه نقل و انتقالات هستند اما مدیریت زنبورها دست بازی از نظر مالی ندارند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از Ruhr Nachrichten، مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند از زمانی که ارلینگ هالند این تیم را به مقصد منچستر سیتی ترک کرده، به دنبال خرید و به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید است. جدا از مهاجم، مدیریت دورتموند مدافع چپ جدیدی را نیز می‌خواهد به ترکیب تیم خود اضافه کند اما شرایط مالی به وضوح مشخص نمی‌کند تا چه اندازه قادر به تحرک در بازی نقل و انتقالات است.

طبق این گزارش از خبرنگار Ruhr Nachrichten، بروسیا دورتموند هم‌چنان سباستین هالر از آژاکس آمستردام را در لیست خرید خود دارند؛ اما طبق این گزارش، این مهاجم با توجه به قراردادش که تا سال 2025 میلادی با هلندی‌ها اعتبار دارد، می‌تواند مبلغی بیش از چهل میلیون یورو قیمت داشته باشد. جدا از سباستین هالر، دیوید راوم، مدافع چپ هوفنهایم نیز مورد علاقه جدی سران زردپوشان وستفالن است. اما گفته می‌شود که این ملی‌پوش آلمانی بند فسخی بیش از سی میلیون یورو دارد که اگر هر دو گفته درست باشد، دست‌کم هفتاد میلیون یورو چنین انتقالی هزینه خواهد داشت.

از این رو بروسیا دورتموند باید درآمد قابل ملاحظه‌ای از فروش بازیکنان خود به دست بیاورد. آکانجی و گوئریرو گزینه‌هایی هستند که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند برای‌شان به دنبال مشتری می‌باشد. فروش ارلینگ هالند هفتاد و پنج میلیون یورو برای وستفالن درآمد به همراه داشته که حضور کریم آدیمی، نیکو اشلوتربک و صالح اوزجان در مجموع با مبلغی معادل رقم پنجاه و پنج میلیون هزینه داشت و دورتموند باید آزادی مالی بیشتری به دست بیاورد.

9404