بازگشت ستاره فرانسوی به یوونتوس قطعی شد؛ پوگبک!

بازگشت ستاره فرانسوی به یوونتوس قطعی شد؛ پوگبک!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از خبرنگاران ایتالیایی و متخصص در حوزه نقل و انتقالات یوونتوس تایید کرد که پل پوگبا در فصل تابستان به این باشگاه ایتالیایی بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رومئو آگرستی، روزنامه‌نگار معتبر نشریات و خبرنگار سرشناس رسانه‌های ایتالیای و متخصص حوزه نقل و انتقالات، پل پوگبا بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط میانی یوونتوس که به تازگی از تیم منچستر یونایتد انگلستان جدا شده است، شش سال بعد از انتقال یکصد میلیون یورویی خودش به جمع شیاطین سرخ شهر منچستر، مجددا قرار است که به ورزشگاه آلیانز تورین بازگردد.

طبق این گزارش، آگرستی در خصوص بازگشت پوگبا به یوونتوس چنين عنوان می‌کند: "بدون شک ستاره فرانسوی در تابستان به تورین بازخواهد گشت. ظاهرا بیانکونری بازگشت این هافبک را در ماه جولای اعلام رسمی خواهند کرد."

پل پوگبا در سال 2012 میلادی با انتقال رایگان از اولدترافورد به یوونتوس پیوست و چهار سال بعد نیز با مبلغی معادل رقم یکصد میلیون یورو از این تیم ایتالیایی جدا شده و در مسیر عکس انتقال قبلی‌اش حرکت کرده بود. ملی‌پوش فرانسوی چهار عنوان قهرمانی سری آ را در تورین به دست آورد.

مدیریت باشگاه پایتخت‌نشین پاری‌سن‌ژرمن نیز به جذب پل پوگبا علاقه داشت؛ اما این بازیکن فرانسوی و برنده مسابقات جام جهانی سال 2018 ترجیح داد که به تورین بازگردد؛ جایی که احتمالا بهترین سال‌های دوران فوتبال حرفه‌ای خود را سپری کرده است. این بازیکن 29 ساله در یکصد و هفتاد و هشت مسابقه‌ای که در طول چهار سال با پیراهن تیم یوونتوس و برابر حریفان بانوی پیر به میدان رقابت رفته بود، موفق شده بود که سی و چهار گل نیز به ثمر برساند؛ این در حالی است که ستاره فرانسوی در طول شش سال حضور اخیر خود در منچستر یونایتد در مجموع 229 مسابقه‌ای که با پیراهن این باشگاه انگلیسی و برای شیاطین سرخ شهر منچستر و برابر حریفان این تیم حاضر شده بود، تنها توانست که پنج گل دیگر برای سرخ‌پوشان به ثمر برساند.

9404