سلمانی: تیم امید برای موفقیت امکانات می‌خواهد/ از ایران و اروپا پیشنهاد دارم

سلمانی: تیم امید برای موفقیت امکانات می‌خواهد/ از ایران و اروپا پیشنهاد دارم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال امید گفت: همه از تیم امید انتظار کسب نتایج مناسب را داشتند اما برای موفقیت نیاز به امکانات داریم و برای صعود به المپیک، باید نگاه بهتری به این تیم شود.                

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، یاسین سلمانی یکی از بازیکنانی است که کارشناسان از او به عنوان یکی از پدیده‌های آینده‌دار فوتبال ایران یاد می‌کنند. بازیکنی که توسط امیر قلعه‌نویی به تیم اصلی سپاهان در ۱۶ سالگی اضافه شد و توانست رفته رفته به یکی از مهرهای اصلی طلایی پوشان تبدیل شود.

سلمانی در ۲ سال گذشته کاپیتان تیم امید ایران هم بوده و حتی توسط اسکوچیچ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. او حالا با پایان یافتن قراردادش با طلایی پوشان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای تیم آینده‌اش تصمیم بگیرد.

این بازیکن در خصوص نتایج تیم امید ایران در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، عملکردش در فصل گذشته و تصمیمش برای ادامه فوتبالش صحبت‌هایی انجام داده‌است، که شرح آنرا در زیر می‌خوانید:


چرا تیم امید عملکرد چندان خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا نداشت؟

آن بازی‌ها برای ما تمام شد و دوست ندارم درباره آن حرفی بزنم. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم تا شرمنده مردم نشویم.


اما شما کاپیتان آن تیم بودی. دلیل این ناکامی‌ چه بود؟

متاسفانه آن چیزی که ما می‌خواستیم نشد. امیدوارم در ادامه شرایط مهیا شود تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم. اما یکسری عواملی لازم است که برای موفقیت باید مهیا شود.


یعنی این تیم می‌تواند به المپیک صعود کند؟

خیلی‌ها این ذهنیت را داشتند که چون مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید است ما باید موفق شویم اما رقبای ما همینطور ننشسته‌اند تا ما همه را شکست دهیم. بازیکنان خیلی خوبی داریم و کادر فنی هم عالی است اما امکانات هم باید مهیا شود. در شرایطی پای به این مسابقات گذاشتیم که نه بازی تدارکاتی خوبی داشتیم و نه اردوی مناسبی برگزار کردیم. شما شرایط ما را با سایر تیم‌هایی که بودند مقایسه کنید. امیدوارم اوضاع بهتر شود چرا که واقعا نسل خوبی از بازیکنان در این تیم حضور دارند که می‌توانند دست که به کارهای بزرگ بزنند.


 قرارداد شما با سپاهان تمام شد. چه تصمیمی برای آینده داری؟

دوست ندارم زود تصمیم بگیرم. پیشنهاداتی هست که در حال بررسی هستم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.


گفته می‌شود از استقلال و پرسپولیس و حتی چند تیم خارجی هم پیشنهاد داری. درست است؟

پیشنهادات داخلی و خارجی دارم اما نمی‌توانم اسم تیم‌ها را بگویم. البته این پیشنهادات از سال قبل هم وجود داشت اما همانطور که گفتم نمی‌خواهم زود تصمیم بگیرم. به احتمال فراوان این هفته تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنم.

9719