من زلاتان جدید نیستم

من زلاتان جدید نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - دوشان ولاهوویچ ستاره صرب یوونتوس اصلاً دوست ندارد که مردم او زلاتان ابراهیممویچ صربستانی خطاب کنند. 

به گزارش فوتبالی، دوشان ولاهوویچ در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه گذشته با مبلغ 80 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. او قبل تر آن مورد توجه آرسنال قرار گرفته بود و موفق به زدن چهل و یک گل در یک فصل و نیم اخیر شد. او حالا تبدیل به شماره 9 اصلی بیانکونری برای فصول آینده شده است و هواداران این تیم خیلی به درخشش او امیدوارند و ولاهوویچ را زلاتان جدید دنیای فوتبال خطاب کردند. 

به نقل از سایت گل، زلاتان ابراهیموویچ در بین سال‌های 2004 و 2006 سابقه پوشیدن لباس بانوی پیر را دارد. ولاهوویچ در مصاحبه‌ای با تلگراف درباره مقایسه خودش با زلاتان گفت: "مقایسه کردن بازیکنان با قهرمانان بزرگی که توانسته‌اند 400 الی 500 گل در دوران فوتبالی خود به ثمر برسانند و به 20 الی 30 قهرمانی دست یافته‌اند، ناعادلانه است. نه این موضوع مرا اذیت نمی‌کند، اما حقیقت این است وقتی شما چنین مقایسه‌هایی در ذهن خود انجام می‌دهید، باعث فشار آوردن به بازیکن می‌شوید. در این صورت اگر آن بازیکن مرتکب یک یا دو اشتباه شود، رسانه‌ها به او حمله خواهند کرد. ما همگی حق اشتباه داریم، چون انسان هستیم."

4416