برنامه تابستان رئال مادرید؛ از ال‌کلاسیکو تا سوپرجام

برنامه تابستان رئال مادرید؛ از ال‌کلاسیکو تا سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فصل درخشانی را با کسب لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت اما از روز 19 تیر باید همه اتفاقات فصل گذشته را فراموش کند و روی فصل آینده تمرکز کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تمرینات پیش فصل خود را از 19 تیر زیر نظر آنچلوتی آغاز خواهد کرد. رئال مادرید برای اردوی پیش فصل خود سه بازی دوستانه هم در نظر گرفته است: بارسلونا در لاس وگاس، آمه ریکای مکزیک در سان فرانسیسکو و یوونتوس در لس آنجلس.

در حقیقت رئال مادرید که در دو سال اخیر به علت کرونا تور تابستانی نداشت، در این تابستان به آمریکا باز خواهد گشت که قطعا جذاب ترین تقابل با بارسلونا خواهد بود. رئال مادرید و بارسلونا که پنج سال پیش دیدار دوستانه دیگری با هم در امریکا داشتند، قرار است که در روز اول مرداد در ورزشگاه الیجنت در لاس وگاس به مصاف هم بروند. سه روز بعد از آن رئال مادرید در ورزشگاه اوراسل مقابل آمه ریکا قرار می گیرد و تور امریکایی خود را با بازی مقابل یوونتوس در ورزشگاه روزبول در لس آنجلس در روز هشتم مرداد به اتمام می رساند. رئال مادرید باید در روز 20 مرداد بازی حساسی را مقابل آینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا در شهر هلسینکی در فنلاند داشته باشد که تکلیف اولین جام فصل در آن جا مشخص خواهد شد.

4125