عکس؛ رونالدینیو در کنار دو ستاره آرژانتینی و برزیلی

عکس؛ رونالدینیو در کنار دو ستاره آرژانتینی و برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو ستاره برزیلی بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که محبوبیت ویژه ای هم در میان فوتبالدوستان دارد. 

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو در بارسلونا، تیم ملی برزیل، میلان و ... سالهای درخشانی داشت و با تکنیک نابش به بازیکن محبوبی در میان فوتبالدوستان تبدیل شد. رونالدینیو در پایان دوران فوتبالش در حال سپری کردن تعطیلاتش است که در این تابستان به شهر میامی در آمریکا رفته و در آن جا با دو ستاره آینده دار فوتبال برزیل و آرژانتین یعنی وینیسیوس جونیور و پائولو دیبالا مواجه شده است.

وینیسیوس جونیور پس از اتمام بهترین فصل دوران فوتبالش و گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا راهی میامی شده تا با انگیزه ای ویژه آماده فصل آینده شود چرا که می خواهد در تیم ملی برزیل هم جا بیافتد و در جام جهانی بدرخشد. دیبالا از سویی پس از عدم تمدید قرارداد با یووه و جدایی از تیم تورینی منتظر مشخص شدن آینده اش است که فعلا مشخص نیست که چه آینده ای پیش رویش است چرا که شایعاتی در مورد حضورش در اینتر و لیگ انگلیس مطرح است. گفته می شد که نمایندگان دیبالا با رئال مادرید هم تماس گرفته اند که با پاسخ منفی مواجه شده اند چرا که رئالی ها تمایلی به جذب ستاره آرژانتینی نداشته اند.

4125