رونالدینیو: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا خواهد شد

رونالدینیو: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو با حمایت از هموطن برزیلی خود در رئال مادرید مدعی شد که وینیسیوس جونیور به زودی به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره 19 ساله فصل گذشته در رئال مادرید درخشان ظاهر شد و علیرغم مصدومیتی که در میانه فصل گریبانگیرش شد، عملکرد قابل قبولی داشت. اما این فصل تحت هدایت زین الدین زیدان زمان زیادی برای بازی و حضور در میدان به او نرسیده است. اما رونالدینیو که پیش از این سال ها در بارسلونا و فوتبال اسپانیا حضور داشته، معتقد است که این مهاجم در آینده به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد. ستاره سابق تیم ملی برزیل در این باره به خبرنگاران گفت: " وینیسیوس در حال حاضر در یکی از بهترین باشگاه های جهان توپ می زند. فکر می کنم نام او به زودی در بین بهترین بازیکنان جهان خواهد بود. " 

رونالدینیو همچنین در ادامه با تمجید از عملکرد و توانایی های لیونل مسی در ایجاد موقعیت و پاس کاری های خوب با هم تیمی های خود گفت: " فکر می کنم برای هر تیمی داشتن بازیکنی که چنین شخصیتی داشته باشد، اهمیت بسیاری دارد چرا که مهاجمان می توانند پاس های خوبی دریافت کنند. "

1070