یک آژاکسی دیگر راهی بایرن مونیخ شد

یک آژاکسی دیگر راهی بایرن مونیخ شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین فالک خبرنگار بیلد گزارش داده است که رایان گراونبرخ هافبک هلندی آژاکس برای انتقال با بایرن مونیخ تا سال 2027 به توافق رسیده است و راهی تیم آلمانی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در این تابستان خرید رایگان مزراوی دفاع راست مراکشی را از اژاکس قطعی کرده بود و حالا آنها یک آژاکسی دیگر را هم با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته اند.  مزراوی 24 ساله با اتمام قراردادش با آژاکس به صورت رایگان راهی بایرن مونیخ شده بود.

گراونبرخ شنبه و پس از ورود به مونیخ در مصاحبه با بیلد گفت:" بایرن باشگاه بزرگی است. در این جا باید جام های بزرگ را ببری. این چیزی است که انتظارش را می کشم. خوشحالم که در این جا و در مونیخ هستم."

گراونبرخ 20 ساله با مبلغ 18.5 میلیون یورو نقد به علاوه 5.5 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد راهی بایرن مونیخ می شود. او اغلب در پست هافبک میانی بازی می کند اما توان حضور در پست هافبک دفاعی را هم دارد. آژاکس  همچنان 7.5 درصد حق انتقال گراونبرخ در آینده را حفظ خواهد کرد. گراونبرخ از رده زیر 15 سال به بعد در همه رده های سنی برای هلند بازی کرده و مجموعا 103 بازی برای اژاکس شامل چهارده بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

4125