نظر لاپورتا در مورد جدایی پیکه از شکیرا

نظر لاپورتا در مورد جدایی پیکه از شکیرا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع بارسلونا از زمان انتشار خبر جدا شدنش از شکیرا خواننده کلمبیایی، به سرخط خبرها تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، شکیرا اخیرا خبر جدایی خود از پیکه را تایید کرده است. استرادا خبرنگار اسپانیایی  شب گذشته در مورد نظر خوان لاپورتا مدیر بارسلونا پیرامون جدایی مدافع کاتالان از خواننده کلمبیایی صحبت کرد. استرادا به مدیر بارسلونا پیام داد تا بداند که آیا اتفاقات زندگی شخصی پیکه روی باشگاهش هم تاثیر می گذارد یا نه که لاپورتا در جوابش نوشت:" باشگاه در کنار پیکه است. او می داند که در این لحظات بسیار سخت، مورد حمایت کامل ما خواهد بود."

پیکه در هفته های اخیر به دور از خانواده و در آپارتمانی در خیابان مونتانر در شهر بارسلونا زندگی می کرد، آپارتمانی به ارزش 4.5 میلیون یورو که در سال 2019 آن را خریده بود. شکیرا البته به خانه خانوادگی خود رفته و به خانواده اش پناه برده است. پدر شکیرا اخیرا به علت یک سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شده بود و شکیرا هم به تازگی ویدیویی از خودش در کنار پدرش در بیمارستان منتشر کرده بود.

پیکه در ماه های اخیر به شدت خبرساز بوده است و لو رفتن فایل های صوتی مکالماتش با رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا هم به شدت جنجال ساز شده بود.

4125