چرا هالند هنوز در منچسترسیتی معارفه نشده است؟

چرا هالند هنوز در منچسترسیتی معارفه نشده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند 21 ساله در روز ده می یعنی یک ماه پیش رسما به منچسترسیتی ملحق شد و به مهمترین خرید تابستان فوتبال اروپا تا کنون تبدیل شد اما بازیکن نروژی هنوز معارفه نشده و همین مسئله از نظر هواداران تیم منچسترسیتی کمی عجیب بوده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه اتلتیک گزارش داده است که دلیل تعویق اعلام خرید هالند چند دلیل مشخص است. اولین دلیل این است که این بازیکن از روز اول ژولای یعنی حدود سه هفته دیگر رسما بازیکن منچسترسیتی محسوب خواهد شد هر چند که معمولا این دلیل مهمی نیست چرا که خیلی از بازیکنان پیش از شروع قراردادشان در تیم جدیدشان معارفه می شوند. 

مورد دیگر این است که سیتی برای معارفه هالند یک مراسم ویژه در نظر گرفته است و می خواهد که ارلینگ همچون زمان معارفه رودری یا گریلیش بتواند با هواداران ملاقات و خوش و بش کند. هواداران سیتی البته بی تاب هستند و به همین خاطر هشتگ "هالند را معارفه کنید" را در شبکه های اجتماعی داغ کرده اند.

ارلینگ فعلا در اردوی تیم ملی نروژ حضور دارد و البته موضوع دیگر این است که هنوز شماره پیراهنش مشخص نشده است. سیتی در نظر دارد که هر چه زودتر گابریل ژسوس برزیلی را به فروش برساند تا شماره 9 برای ستاره نروژی خالی شود. در حقیقت سیتی روی فروش پیراهن هالند حساب ویژه ای باز کرده است و به همین خاطر است که در نظر دارند که این بازیکن را با شماره جدیدش معارفه کنند.

4125