پی‌اس‌جی به دنبال خرید جانشین راموس

پی‌اس‌جی به دنبال خرید جانشین راموس

پایگاه خبری فوتبالی - لوپاریزین گزارش داده است که پاریسن ژرمن شرایط خرید برخی بازیکنان حاضر در لیگ ایتالیا را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، اسکای ایتالیا از تمایل پی اس جی به خرید اسکاماکا مهاجم ساسولو خبر داده  بود اما لوپاریزین نیز گزارش داده است که لوئیز کمپوس مدیر ورزشی جدید تیم فرانسوی از اینتر در مورد شرایط خرید میلان اشکرینیار مدافع میانی اهل اسلوواکی پرسیده است. در حقیقت پی اس جی شرایط خرید مدافع 27 ساله را دنبال می کند و در نظر دارد که این بازیکن را از اینتر بخرد.

سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید در اولین فصل حضورش در پی اس جی چندان موفق نبود و حالا بحث هایی در مورد جدایی وی مطرح است. اگر راموس از پاریس برود، به نظر می رسد که اشکرینیار بتواند گزینه مناسبی باشد تا برای حضور در ترکیب با مارکینیوش و کیمپمبه رقابت کند. راموس به علت حجم بالای مصدومیت هایش فصل بسیار بدی داشت و به هیچ وجه نتوانست خاطرات خوش دوران حضورش در رئال مادرید را در پاریس را تکرار کند. پی اس جی در سال 2020 شرایط جذب اشکرینیار را دنبال می کرد که در نهایت نتوانستند این بازیکن را بخرند اما حالا دوباره برای خرید وی دست به کار شده اند و می خواهند مدافع اهل اسلوواکی را بخرند.

4125