ستاره اینتر به پاریسن ژرمن پیوست

ستاره اینتر به پاریسن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - میلان اشکرینیار مدافع اسلواک اینتر تایید کرد که در پایان ماه به پاریسن ژرمن خواهد پیوست و همچنین شکست در فینال لیگ قهرمانان، یک راه تلخ برای خداحافظی با طرفداران اینتر بود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد میلان اشکرینیار با اینتر در پایان فصل اخیر به پایان رسید همه تلاشهای نراتزوری برای تمدید قرارداد این ستاره اسلواک بی‌نتیجه بود. نشریه فرانسوی اکیپ چند ماه پیش مدعی شد در پشت پرده و بدون اطلاع مدیران اینتر، اشکرینیار با پاری‌سن‌ژرمن مخفیانه به توافق رسیده  و در این تابستان، بازیکن پاریس می‌شود و پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. اکیپ مدعی شده بود این توافق سرّی چند ماه پیش بین اشکرینیار و پی‌اس‌جی نهایی شده است.

به نقل از سایت گل، آخرین بازی میلان اشکرینیار با پیراهن اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی بود که در نهایت سیتیزن‌ها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و برای اولین بار، جام قهرمانی را بالای سر بردند. اشکرینیار به خبرنگاران گفت: "چه راه تلخی برای خداحافظی کردن بود. این شکست تا مدت‌ها در یاد ما خواهد ماند. ما خیلی به فتح جام نزدیک بودیم و نمایش عالی در زمین بازی داشتیم و به نظرم شایسته قهرمانی بودیم. از کاری که در بازی انجام دادیم، بسیار خوشحالیم. در پاریس خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و مهم ترین نکته این است که سلامت جسمانی‌ام را حفظ کنم."

4416