یک احتمال عجیب؛ حذف یکی از 32 تیم جام جهانی قطر

یک احتمال عجیب؛ حذف یکی از 32 تیم جام جهانی قطر

پایگاه خبری فوتبالی - اکوادور به صورت جدی خطر حذف از جام جهانی 2022 را حس می کند.

به گزارش فوتبالی، اخبار و اطلاعات جدیدی که در مورد بایرون کاستیو بازیکن تیم ملی اکوادور منتشر شده، به شدت جنجال ساز شده است. در حقیقت یک ماه پیش بود که نشریه مارکا گزارش داد که به مدارکی دست پیدا کرده است که ثابت می کند کاستیو که در تیم ملی اکوادور بازی می کند، در واقع کلمبیایی است و فیفا این حق را دارد که با این بازیکن و فدراسیون فوتبال اکوادور برخورد کند.

ادواردو کارلتزو وکیل شیلیایی در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد مدارک جدید صحبت کرد و توضیح داد که به مدارک تولد کاستیو دست پیدا کرده است. این مدارک نشان می دهد که این بازیکن در روز 25 دسامبر 1996 در منطقه نارنینیو در کلمبیا مورد غسل تعمید قرار گرفته است و این مراسم در روستای دیوسیس برگزار شده است. 

در حقیقت کاستیو بازیکنی است که بر اساس قانون باید برای کشور کلمبیا بازی می کرد و مشخص نیست که چگونه سر از اکوادور در آورده است. فدراسیون  فوتبال اکوادور دفاعیه های خود را به دست فیفا رسانده است و فیفا حکم نهایی را در روز جمعه صادر خواهد کرد. تا دو روز دیگر حکم فیفا مشخص می شود و این احتمال وجود دارد که اکوادور از جام جهانی کنار برود و جای خود را به تیم دیگری بدهد!

4125