مشخص شدن دلیل فیکس نشدن مسی مقابل اکوادور

مشخص شدن دلیل فیکس نشدن مسی مقابل اکوادور

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین در این باره توضیح داد که چرا تصمیم گرفته که مسی را در نیمه دوم بازی دوستانه مقابل اکوادور به زمین بفرستد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین با نتیجه یک بر صفر در مقابل اکوادور در شیکاگو پیروز شد تا با آمادگی کامل به کوپا آمریکا برسد. حالا اسکالونی گفته است که مسی در این بازی برای بهبود شرایط بدنی خود استراحت کرده و از نیمه دوم وارد زمین شده است. اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی در پایان بازی در سولجرفیلد گفت :" گاهی نیازی به ریسک کردن نیست. نه فقط مسی بلکه اوتامندی هم بازی نکرد. ال فیدئو نیز دقایق خود را داشت. انزو فرناندز نیز به اندازه ای بازی کرد که از نظرمان کافی بود. باید از بازیکنان مراقبت کنیم تا در بهترین شرایط به مسابقات برسند." 

اسکالونی همچنین گفت که بعد از بازی دوستانه با گواتمالا در روز چهاردهم ژوئن، لیست نهایی کوپا آمریکا را اعلام خواهد کرد. وی اظهار داشت:" هنوز چند روز تا اعلام لیست نهایی زمان باقی است و بر اساس صلاح تیم ملی بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. پس از بازی با گواتمالا، لیست را اعلام خواهیم کرد. مفهومی ندارد که بدون انتظار برای این بازی، لیست را اعلام کنیم. بازیکنانی که از لیست خط می خورند، خوشحال نخواهند شد اما چاره ای نیست." 

4125