شریفات: هر مربی جای مجیدی بود از استقلال جدا می‌شد

شریفات: هر مربی جای مجیدی بود از استقلال جدا می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است با انجام ۳۵ بازی برای این تیم در فصل گذشته رکورد زده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اسماعیل شریفات درباره وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و باشگاه آلومینیوم هم در مورد تمدید قرارداد با من صحبت کرده است. واقعیت این است که چند پیشنهاد هم به دستم رسیده است، ولی تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و فعلاً مشغول استراحت هستم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیتش در فصلی که گذشت، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط خوبی را تجربه کردم. من در هر 30 بازی لیگ برتر به میدان رفتم و در پنج بازی جام حذفی هم حضور داشتم. در مجموع در هر 35 مسابقه‌ای که در فصل گذشته داشتیم بازی کردم و فقط در دو بازی به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتم و در بقیه بازی‌ها فیکس بودم. خوشحالم که با انجام 35 بازی رکورد زدم و فصل خوبی را پشت سر گذاشتم.

بازیکن پیشین استقلال در مورد جدایی فرهاد مجیدی از این تیم هم گفت: مجیدی با قهرمان کردن استقلال و ثبت یک رکورد فوق‌العاده، بهترین عملکرد را داشت. به هر حال این مربی دوست داشت از عملکرد خودش خاطره خوبی را در ذهن هواداران استقلال به جا بگذارد و شاید هر مربی هم جای مجیدی بود از این تیم جدا می‌شد. قطعاً استقلال فصل آینده برای تکرار این نتایج کار سختی دارد و شاید همین موضوع و همچنین مسائل مالی در جدایی مجیدی تأثیر داشته است. فکر می‌کنم هر فردی جانشین مجیدی شود کار سختی خواهد داشت.

9719